Töötajate rahulolu uuringu eesmärk on mõista, kas töötajad on oma töö ja organisatsiooniga rahul ja kas neil on probleeme, mida saab lahendada. Teiseks on uuringu eesmärk aru saada, kui pühendunud on töötajad organisatsiooni eesmärkide täitmisele ja kas nad on motiveeritud. Uuring on väga vajalik töötajate kaasamiseks organisatsiooni arendamisel.
Kliendirahulolu uuringu eesmärk on saada tagasisidet ettevõtte ja selle toodete/teenuste kohta. Tulemused aitavad läbi viia vajalikke muudatusi ja tugevdada konkurentsipositsiooni. Uuring annab väärtuslikku infot kliendi ootuste kohta, kuidas ettevõtet ja selle tooteid/ teenuseid tajutakse ja mis võivad olla rahulolematuse või konkurentide eelistamise põhjused.
360 kraadi tagasiside uuringu eesmärk on anda põhjalikku tagasisidet, millised on töötaja tugevused ja milliseid pädevusi oleks vaja arendada. Uuringu tulemusena saab hinnatav tagasisidet tööalaste kompetentside kohta korraga mitmest allikast: töötajat hindavad tema otsene juht, alluvad, kolleegid, töötaja ise, kliendid ja koostööpartnerid.
Koolitusvajaduse hindamise uuringuga hinnatakse töötajate pädevusi ehk teadmisi, oskusi ja hoiakuid. Uuringu tulemusel selgub, milliste kompetentside osas on koolitusvajadus kriitilise tähtsusega tööülesannete efektiivseks täitmiseks ja organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks.